2012/12/01

Rum inlägg

12576810119123413
Jag har aldrig förr tyckt så speciellt mycket om mitt rum, eftersom det aldrig har sett så hemst fint o städit ut på grund
 av mina gamla skåp, men nu är jag jätte nöjd! Jag trivs mycket bättre i mitt rum nu. :) Jag har redan två år önskat att 
få spegelskåp, o nu äntligen skaffade vi sådana åt mig :) Jag har hållit på att "förnya" mitt rum redan sen jag fick min
 dubbelsäng, som är över ett och ett halft år sen redan, och först nu är jag nästan klar. Det fattas bara några foton på
 väggen, och något annat smått. Annat nytt jag fått på sistone är mattan, som jag fick av basse till försenad födelsedags
 present, 2 års present och för tidigt julklapp :D Jag tycker jätte mycket om den också!

Nu kommer jag inte på något annat att berätta om mitt rum, men om ni har frågor, så svarar jag nog gärna på dem! :)  

2 kommenttia:

  1. De sir kunno stort utt ditt rum när där e såndäna spegelskåp!! De sir fint ut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jo de sir no myky större ut än va de påriktit e :')

      Poista