2012/12/06

Grekisk middag

59108711
Här e några bilder från vår grekiska middag vi hade förra veckan tillsammans med den grupp som jag går på grekiska
 kurs med :) Eftersom jag glömde kameran hem, får det duga med mina suddiga telefonbilder. Jag vet inte om ja har
 berättat det hit, men ja har hela hösten gått på grekiska kurs en gång i veckan, o ja har tyckt att det har vari jätte 
roligt + så har ja ju lärt mig lite grekiska till och med! :) Men iallafall, så middagen gick ut på det att vi alla lagade
 grekisk mat tillsammans, förrätt, huvudrätter och efterrätter. Det var meningen att vi också skulle dansa när vi ätit, men
 vi hann inte med det eftersom det tog så länge att laga maten och att äta. :D Jag hade en helt rolig kväll, fast det annars
 var en av dom hemskaste dagana på hela året.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti