2012/12/17

"Julklappar"

Fast jag själv köpt nästan alla saker här under åt mig själv, så tänkte jag ändå lägga in lite vad allt nytt jag skaffat och
 fått som julklapp. Mest för att jag hade tråkigt tidigare idag och bestämde mig för att pröva mitt nya objektiv och mammas
 nya blixt till kameran.
1 
Mitt första egna objektiv till min kamera, jag beställde den förra veckan som julklapp åt mig själv. ^^
3
Shorts från h&m, köpte dem också förra veckan så jag kan ta med dom till resan.
2
Två par yllestrumpor, de längre är av min kusin, de kortare är av Jounis mamma. Pyjamasbyxor av mamma.
5
Smycken. Halsband, två armband, en ring och örhängen. Köpte dom förra veckan.
6
Kuvert med pengar i, av Jounis mamma.
7
Lösögonfransar och mascara.
9
Sax och kam. Fråga inte mig värför jag köpt de här, jag har bara svårt att gå i butiker utan att köpa något.. :') 
8
Karoten piller.
11
Tre The Sims 2 lisäosan. (svenskt ord för det?) Det här har jag spelat jätte mycket nu på senaste veckan. 
Jag gick runt alla Borgås butiker för att hitta ens ett ända spel av Sims, och till sist hittade jag de här!

2 kommenttia:

  1. Mysiga pjaaamas byskor (8 din mamma komer no göra succee me sina nya kamera tillbehöv! Okej vitsi ja e nolle nu men fina pjamasbyxor dom e mysiga:)!

    VastaaPoista
  2. Jep dom e jätte söta ^^ O jo vänt bara nån vacker da när hon e en äkta fotograf, kanske i sina pensionärsdagar när hon int har anat att göra 8)

    VastaaPoista