2012/12/19

kaffe & packning

13245
Idag var jag efter skolan med Janina på kaffe, eller egentligen på islatte & glögg 8) Vi satt o pratade lite på en timme, 
men sen måste jag börja gå runt alla tusen butiker jag skulle till före jag kom hem. Jag råkade imisstag hitta ett par 
klackskor åt mig från seppälä och till min mamma två julklappar :) När jag kom hem började jag packa och laga mina 
egna saker i ordning, för imorgon, eller jaa, om 4 timmar skall jag vakna för då kommer taxin som för oss till flygfälte 
och söka oss, o sen skall jag fira både julen, mammas födelsedag och nyåret i Puerto rico! Såklart skall jag också
 njuta av semestern, och ha det jätte varmt och skönt tillsammans med min familj och Basse! :) Skriver knappast
något nu under resan hit i bloggen, men sätter in bilder från resan sen nångång på nästa års sida! Ha en god jul och
 gott nytt år! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti