2014/07/02

LYCKLIGAST

Jag kom in till Arcada!!! Känns att ingenting kan bli bättre än vad det är just nu, jag är så glad och ivrig! I höst skall jag
 alltså börja studera till Hälsovårdare :) Har sån motivation att ännu fortsätta studera inom mitt yrke så jag är så glad och
 stolt över mig själv att jag kom in dit och får fortsätta med det jag påriktigt tycker om att jobba med! :) O nu behöver jag 
inte mera fundera och stressa över vad jag skall göra efter sommaren, för i kommande 4 år sitter jag ännu på skolbänken! ^^

Känns att det igen börjar ett nytt stadie i livet, har bestämt mig att lämna allt som varit dåligt bakom mig nu, människor
 som bara trycker ner mig och gör mig ledsen. Jag mår så mycket bättre utan det. Därimot skall jag satsa på att vara med
 alla mina härliga vänner (som flera av snart flyttar bort :() som alltid hjälper och stöder mig i allt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti