2014/07/15

Dagens låt & outfit

Kom just hem från Saras moster var vi hade vin & ost kväll med alla 8 flickor, länge sen sist! :) Det var roligt att igen
 vara alla tillsammans när det för en gångs skull råkade passa alla. Nu är det igen länge till nästa gång vi alla syns
 eftersom Jasu far tillbaka till England och många andra av flickorna flyttar bort från Borgå efter sommaren..
Janina visade låten som är där uppe idag och "jou no e ja ju yolo ja no" fastnade med det samma i mitt huvud,
 haha så goer! :D

Senaste veckan känns det att jag bara har jobbat och städat här hemma.. Min familj kom också hem från Spanien
 på veckoslutet, jee slut på ensamma dagar! :D Fick fina souvernier, av mamma fick jag skjortan jag har på bilden
 och något slags hårband, Jouni köpte en liten söt spegel åt mig och Tumppi en napakoru och en Chevrolet-nyckelring
 till min bilnyckel med mitt namn på på baksidan :)

Ps. Kom ihåg att ställa frågor i mitt frågeinlägg! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti