2013/02/05

Veckoslut

Har ett skönt veckoslut bakom mig. Har varit jätte slö och inte egentligen gjort nånting speciellt. Bara ätit gott, varit med
 basse, vännerna och familjen och spelat på datorn. Ibland behöver man såna här veckoslut också :) Har dessutom jätte
 mycket roligt till kommande veckosluten, och annors också nu några månader framåt kommer det att hända mycket. Kommande
 veckoslut ska jag på jobbintervju, till frissan, ha filmkväll och fira Ida som blir 18! Nästa veckoslut efter det ska jag till 
Estland med min och Jessis familj! Kommer att bli jätte roligt! Kan senare berätta om alla andra planer jag har till kommande
 månaderna, för nu ska jag läsa en bok (jag hatar att läsa, men det här är en "skoluppgift" så det är måsta på..) och sen
 gå och sova. Gonatt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti