2013/01/28

I just wanna feel this moment

4
Äntligen känns det som att livet igen börjar rulla framåt! Har redan länge haft en sån period att jag inte fått något vettigt
 gjort. Allt i skolan har gått trögt och jag har varit jätte lat med alla uppgifter osv. Jag har ofta på vintern såna här perioder,
 ute är det helatiden mörkt och dystert vilket gör mig ännu mera lat. Men nu senaste vecka fick jag ganska mycket gjort
 som bara hade blivit och hänga, och jag är jätte nöjd över det! Har bland annat skickat sommarjobbs ansökan till 
två olika platser, hoppas på att få jobba på nån dera plats :) Det ända jag ännu borde göra är att fara till frissan, mitt
 hår ser helt hemskt ut! Har inte klippt topparna på håret sen förra maj.. Ush. Noja men nu skall jag ordna mina bilder 
på datorn och sen gå och sova. Godnatt! 

4 kommenttia:

  1. Till vilka platser har du sökt sommarjobb?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ebbo åldringshem & Rönnbacka serviceboende :)

      Poista
  2. Vauu va fiin bild! Hej då nä ja hemtar o söker bilderr ska vi fa liite fota samal?:)

    VastaaPoista