2014/09/05

Pappa

I wonder where you are
Hope it's not too far
When will we meet?
The smile on your face
Just like the old days
Your beautiful heartbeat3
You gave me a good start
You gave me your heart
I'll never lose that part
I think you hear me
I think you're right here
That's why I have no fear

I wish you could see that
I'm okay
Your words they took me far
I wish you could see that
I'm okay
That I am moving on
24
I wish I could see that
You're okay
Waiting there for me
I wish I could see that
You're okay
Please just let me know

I wish I could see that
You're okay
Smiling back at me
I wish I could see that
You're still here
Watching over me
1
Den här sången får mig alltid att tänka på min pappa, jag tycker lyricsen är så fin. Idag är det 11 år sen jag såg pappa
 senast och som han gick bort. Känns som en evighet sen men ändå kommer jag ihåg den dagen som igår. Jag glömmer
 honom aldrig, och texten på min rygg påminner mig om vad han brukade säga åt mig när jag försökte lära mig något
 nytt men det lyckades inte; "Älä ikinä anna periks" och om allt hemskt han gick igenom och försökte hålla sig stark.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti