2014/06/23

ROADTRIP

For med Mirre på en spontan roadtrip till Villmanstrand för nästan två veckor sen. Jag hade tre lediga dagar så vi tänkte hitta
 på något lite mera extra att göra när man nu för en gångs skull har lite mera ledigt. Efter min jobbdag packade jag ihop
 sakerna så körde vi iväg till Villmanstrand, värför vi for dit var säkert för att jag nån gång för länge sen ätit goda mujkkor 
där så vi tänkte att det blir nog ett bra ställe för oss. Sist och slutligen hade platsen inte så stor skillnad, vi ville bara se något
 annat än Borgå :') Men det var nog en fin stad men mycket mindre än vad jag hade tänkt! Vad vi gjorde dit syns bra på
 bilderna, men kort berättat var vi ute och äta mycket, i baren (var nästan ingen var eftersom det var tisdag natt :') ), övernatta
 i min bil, shoppa, sola och piknicka på stranden, var på terassen, åt glass och njöt av helt super fint väder båda dagarna! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti