2013/11/18

10 saker om mig

1. Jag blir varje dag kallad äckli eller snuski, o det stämmer nog för jag kan vara ganska äckli o de e jag 
medveten om. :D

2. Jag är besatt att fråga "e de bra nu" av dom jag umgås med, t.ex. när jag ätit. Haha svårt att förstå 
kanske vad jag menar men det är bara en sak jag är beroende av, lika som av att tvätta händerna.

3. Ja tror/tycker att jag ger en helt annan bild av mig själv i bloggen och säkert på andra ställen i nätet också, 
än hurdan jag påriktigt är.

4. Jag är jätte snål på pengar, om någon ringer och frågar mig på jobb så första tanken är då "mera pengar!" 
så tar jag jobbet, fast jag egentligen skulle göra vad som helst istället. 

biotfbilddr
Bilderna är bara för att få en mera riktig bild av mig :')

5. Jag är hellre hemma o myser med vänner/pojkvän än att gå till baren. Det finns förståss undantag då vi 
skall fira något/någon! Men i vanliga fall hejar jag på hemma myskvällar!

6. Jag är jätte temperamentisk, vilket betyder att jag lätt blir arg på andra, men efter en stund har jag redan 
glömt bort det.

7. Ja bryr mig inte om djur, katter är okej, men andra djur så bryr jag mig bara inte om. Kanske för att jag 
själv aldrig haft ett.

8. Jag tar dagligen fula bilder på mig själv och skickar till andra.

9. Jag har min blogg egentligen bara som en plats var jag sätter in mina bilder som ja inte vill sätta i facebook 
eller annanstans. Den blir ju lite som en dagbok också för mig när ja alltid imellan orkar skriva något.

10. Jag älskar att resa! 

2 kommenttia: