2013/08/18

Födelsedags presenter

2
Klockan fick jag av Emil. Jag hade ingen aning om vad han skulle ge åt mig eftersom jag inte önskat något, blev jätte positivt 
överraskad på alla vis av den här presenten, tycker den är såå fin! Det som är ett stort plus är att jag inte har någon annan
 fin klocka, så den här kommer nog att vara i god användning! :)
3
Fick en tangle teezer borste av Jessi och hennes familj. Det är något jag inte själv skulle köpa åt mig (för att den är så dyr), 
men nu när jag fick den som present så tar jag nog gärna imot den! :')
6
Fick pengar av nästan alla släktingar och ett presentkort till H&M av Jessi och hennes familj.
8
Skumppa, vin & cider var också en mycket vanlig present av många vänner och släktingar. Fast hälften av flaskorna har
 vi redan druckit upp på fredagen. :')
7
Två födelsedags kort jag fick, ena av flickorna och andra av Jessi och hennes familj. Älskar att få kort någon själv har lagat, 
dom är alltid finast och har mest betydelse!
9
Det här var något jag verkligen behövde! Fick en dator mus av min lillebror eftersom jag alltid förr brukade ta hans.. :D
4
Fick av flickorna pengar till tatueringen jag tänker laga nästa månad! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti